Social Question

Only138's avatar

If I gave you my Skull, would you hang it on your wall?

Asked by Only138 (4638points) March 22nd, 2012

Seriously, if I left you my skull (cranium) in my last will and testament, would you display it proudly by hanging it on your wall?

Observing members: 0 Composing members: 0

84 Answers

Jeruba's avatar

I’d be more likely to polish it up nicely and put it on a little stand on my bookcase.

gailcalled's avatar

The Department of Health might have something to say about that.

Only138's avatar

@gailcalled Who cares about them.

Only138's avatar

@Jeruba Thank you. I’d like that….(I think). LOL

ratboy's avatar

Leave the flesh on, please.

Berserker's avatar

That’s a pretty grim way to remember a good friend, normally…however, if it was you, I know you’d totally approve of me putting your skull on my wall. I denno if I would be allowed to…but say I was; it’s in your will. Of course I wouldn’t just do it because you ask, but because I’d want to.

also, Danzig would be proud of that will :D

Only138's avatar

@ratboy It works good as a snack from time to time, eh?

Only138's avatar

@Symbeline Well thank you so much. What a true pal you are. I also would cherish your skull. LOL

Coloma's avatar

I’d stuff it with peanut butter and cornmeal and make a suet feeder for the woodpeckers. I’m assuming your skull is hard enough to withstand some heavy pecking. lol

dappled_leaves's avatar

It would probably make an excellent planter. I bet a little moss could be encouraged to grow on the outside.

Berserker's avatar

@Only138 I wonder which one of us would be the first to have a house similar to the Devil’s Rejects’ house…lol.

Only138's avatar

@Symbeline LOL. I wonder if anyone would smoke dope out of my skull?? LMAO

WestRiverrat's avatar

No,I would not hang your skull on my wall, I would turn it into a stein and drink beer from it.

Berserker's avatar

lmfao lol. Make a bong out of your skull. That’s funny. I might drink beer out of it…damn, @WestRiverrat beat me to it!

Only138's avatar

@Symbeline @WestRiverrat Trust me, I would be honored to have someone drink beer or any spirits out of my skull. :) How fitting, eh?

SavoirFaire's avatar

It depends on whether or not I can make room. There’s only so many skulls I can fit on my walls, after all, and I’ve got to keep room for my friends (east wall), family (west wall), and enemies who I crushed while listening to the lamentations of their women (south wall). You might ask, what about the north wall? But that, of course, is where I keep my werewolf skins.

Coloma's avatar

I know!
Wire off your eye sockets, jaw, and nose and turn it into a hamster ball. lol

CaptainHarley's avatar

Would you still be attached to it??

Berserker's avatar

@Only138 Ha, I bet you would. :D Actually I hope someone does that with my skull, too.

@SavoirFaire Are those all references to something? I saw the Conan one. :D

King_Pariah's avatar

Turn it into my (un)lucky bowling ball.

Only138's avatar

@SavoirFaire LOL Good answer. If no room on the walls, you could always turn it upside down and me as a drink holder or some shit like that. LOL
Nice Conan the Barbarian stuff too. :)

Only138's avatar

@CaptainHarley Nope, just the skull.

TexasDude's avatar

I want your skull. I need your skull.

Only138's avatar

@Fiddle_Playing_Creole_Bastard You got it. I’m a big fan. ;)

SavoirFaire's avatar

@Symbeline Nah, it just came off the top of my head and I got carried away (bringing me into Conan territory, which getting carried away is apt to do).

@Only138 I’m sure I could find some way to display your skull prominently in my home. I mean, that’s the least I could do for the one person who gave it up willingly…

TexasDude's avatar

@Only138, your username clued me in. ;-)

Michael_Huntington's avatar

This is now a misfits thread
I ain’t no goddamn son of a bitch!

Berserker's avatar

@SavoirFaire Conan territory is awesome. not that crappy new movie though I love, I slay, I am content. Pfft, lame. Lol. means the same damn thing essentially, but eh

Adirondackwannabe's avatar

Could I do anything I wanted with it?

Only138's avatar

@Michael_Huntington You Better Think About It, BabY!!! LOL

Berserker's avatar

@Adirondackwannabe I don’t think @Only138 is very picky. :D

Only138's avatar

@Adirondackwannabe Sure, what the hell. If I complained then…...there would be more serious issues afoot. LOL

Only138's avatar

Would ya still talk to me? I mean, if someone left me their skull, I would still talk to them like saying hello and stuff.

Berserker's avatar

I think that’s so sweet, seriously.

Say your skull was in my living room somewhere, I might actually talk to it sometimes, saying hi or thinking out loud to it, yeah. But if your ghost started replying well…I’d get used to it, but that would be freaky at first. depending

Adirondackwannabe's avatar

I think it would make a great candle holder.

Only138's avatar

@Symbeline I think we would still get along and have some laughs in the afterlife. I’d just be pissed cause you’de get to drink all the beer. ;)

WillWorkForChocolate's avatar

I’d cut the top off and make it my special coffee mug. :D

Adirondackwannabe's avatar

@WillWorkForChocolate I think you might want to take the bottom off. The tops leak proof.

Berserker's avatar

@WillWorkForChocolate I think we would. I’d down a couple in your honor. When friends would come over, I’d show them your skull and go, this is my good friend @Only138…you are obligated to make a toast to him, or be haunted forever…:)

Blackberry's avatar

I would skull f*ck it.

Adirondackwannabe's avatar

@Blackberry A skull? That’s going to smart a little.

MilkyWay's avatar

I can’t stop laughing! ...

Adirondackwannabe's avatar

I’m not trying it. I like a good boner, but it doesn’t go with other bone.

cockswain's avatar

I hope everyone looks at this useful Misfits infographic.

Bellatrix's avatar

I think I might have it rigged up like a sort of lamp shade. I might try and make it so the light shone out of your eye sockets… that could look really cool. My daughter is very artistic too. I would get her to paint it with some sort of really cool abstract design.

Yes I would, it would be a great talking piece.

cockswain's avatar

Who do you think is a cooler band, Misfits or Ramones? I think if the Misfits had done like 3 or 4 more albums it would probably be them. But the Ramones are pure awesome. Tough to say.

dappled_leaves's avatar

@cockswain That is brilliant.

cockswain's avatar

What, the infographic or my in-depth analysis of the Ramones vs. Misfits? Probably the infographic.

dappled_leaves's avatar

@cockswain Actually, I posted as soon as I saw the infographic… for the record, I have to go with Ramones. Partly for the heavy nostalgia.

cockswain's avatar

Yeah, Rocket to Russia is tough to beat. Same with Too Tough to Die too. And many others… I had the pleasure of seeing them live with Social Distortion once. That was awesome.

Hawaii_Jake's avatar

@Only138 : You would be proudly displayed right next to my bust of William Shakespeare, and I would name you Yorick and speak to you in regal, stentorian Shakespearean tones about the limits of human understanding. I’d also ask you endless questions about where the rest of you ended up.

Finally, I’d rent you out to use in Hamlet productions. A guy’s gotta earn a living, after all.

Bellatrix's avatar

@Hawaii_Jake which proves “there is no rest for the wicked”?

gondwanalon's avatar

No I don’t hang dead animal parts on my walls.

When I was younger I had a hobby of taxidermy. It was a lot of fun and I was good enough at it to get paid to mount birds and deer heads. One day I looked around the garage and was suddenly repulsed from all the mounted dead animals al over the place. So I gave everything away.

rojo's avatar

I would add it to my collection and put it on my library shelf along with other assorted oddities.

ZEPHYRA's avatar

In the following link, I shall only change names to make it appropriate to our question.
This I what I would do:

http://users.rcn.com/spiel/ham51.html#yorrick

ucme's avatar

Maybe i’d have the thing shrunk, like those mad voodoo tribe fuckers.
All kinds of ways of utilising a well buffed shrunken skull, I just can’t think of any…..yet.

augustlan's avatar

I’d carve the hell out of that thing and stick a candle in it. Side note: Now I really want that.

JmacOroni's avatar

Are you kidding? I seriously would. I don’t know about hanging it on my wall, but I would totally display it in some way.

ragingloli's avatar

No, but I would skullf*** it.

Berserker's avatar

@augustlan Whoa! That skull rocks! It’s all morbid, yet so pretty. Cool find. :)

Only138's avatar

@cockswain AWESOME CHART!! Although I love the Ramones, the Misfits are closer to my heart. Both kick ass though. I actually just finished buying tickets to the Danzig + Doyle Concert in the Motor City.
@augustlan That is cook, but no paisley designs in my skull….please.
@Blackberry + @ragingloli DO NOT FUCK MY SKULL!!!!!!!!! Show some fucking respect for the dead. LOL
@ucme If you shrink it small enough, it would make a real freaky key chain ornament, eh?
@JmacOroni + @rojo + @ZEPHYRA Thank you. :)

Only138's avatar

@Hawaii_Jake Thanks to you also.
@Symbeline Pretty cool, eh? ;)

Adirondackwannabe's avatar

@Only138 You leave your skull to these guys you’re getting a dick in the eye.

Only138's avatar

@Adirondackwannabe I do not want that….even in death.

Berserker's avatar

DO NOT FUCK MY SKULL!!!!!!!!! Show some fucking respect for the dead. LOL

That was epic. XD

ragingloli's avatar

Skullfucking is my form of showing respect.

cockswain's avatar

Even though I think Glenn Danzig became a bit of a douche, especially for breaking up the Misfits for lame reasons, it just occurred to me that if Nick Cave and Glenn Danzig collaborated on something, that could have some decent awesomeness potential. As long as Nick Cave has more control over the project than Danzig.

ucme's avatar

@Only138 That’s one option yeah, or how about a hood ornament on the car, or a door knocker for your front….err, door?

augustlan's avatar

@Only138 Yo. I carve what I want. :p

Only138's avatar

@augustlan Sorry, I’ve just never looked good in paisley. LOL even in death.

beccagolling's avatar

No, I wouldn’t hang it on my wall, but display it in a nice glass case.

Berserker's avatar

So what if you looked in the mirror, and you just saw your own skull?

Only138's avatar

@Symbeline I would look cool…like I was always smiling. LOL I sure as hell would start smoking again. :)

Berserker's avatar

@Only138 A smoking skull…now there’s an idea. :D

Only138's avatar

@Symbeline You could smoke dope out of my skull. I’d let ya. LOL

deni's avatar

I like this question. Yes, of course!

Answer this question

Login

or

Join

to answer.
Your answer will be saved while you login or join.

Have a question? Ask Fluther!

What do you know more about?
or
Knowledge Networking @ Fluther