Meta Question

lovelyy's avatar

Do you have friends on fluther?

Asked by lovelyy (1132points) June 13th, 2008

On a previous question someone said they had friends they had just met on here, having their numbers and all. Do you have friends you only met on fluther?

Observing members: 0 Composing members: 0

14 Answers

wildflower's avatar

Only the kind that fall in the internet friend category – I’m a bit geographically challenged for more involved friendships.
(although lately, I’ve spotted some ‘neighbors’ on here – lets hope they don’t call me out!)

delirium's avatar

Yes. Although i’ve been away for a week or two…

Grim's avatar

Delirium is my idol, but that hardly counts as friendship. XD

delirium's avatar

Hahaha! We’re both on gaia, I think that counts!

ninjaxmarc's avatar

Your my friend right lovelyy?

osullivanbr's avatar

Get yer tissues ready.
You are all my friends, you beautiful and educated pillars of society. I love you all. I have never had the pleasure in my life to spend time interacting with such a fantastic group of people. I love you and want to have all your babies.

Yeah if that doesn’t keep the useless shower of gits happy for a while and get me some lurve, i don’t know what will.
Oh crap the mic is still on…

lovelyy's avatar

@ninjaxmarc; oh of course we’re friends(:

Allie's avatar

I was friends with some people on here before I even started using Fluther, so of course I have their phone numbers. But yes, I have Fluther friends, too.

mirza's avatar

Nope. For the most part, I try to be friends with people in real life instead.

MacBean's avatar

I haven’t been here long enough to have people I call friends yet. But there are definitely names that I pay more or less attention to and I’m sure friendships and rivalries will form. This might be “just the internet” but just because you can’t see someone doesn’t mean they don’t count and can’t affect your day or even your whole life.

ninjaxmarc's avatar

allie is also a fluther friend. :)
she’s part of my facebook.

Allie's avatar

Ninjaxmarc: =]

that1mom's avatar

Not yet…That would be kinda cool though I guess. I really don’t care either way.

scamp's avatar

The friends I have from here, I met here. No one I know from the outside world is on fluther.

Answer this question

Login

or

Join

to answer.
Your answer will be saved while you login or join.

Have a question? Ask Fluther!

What do you know more about?
or
Knowledge Networking @ Fluther