General Question

Jude's avatar

Are you missing anyone right now?

Asked by Jude (32131points) March 19th, 2009

If so, who? I know that I am. =’(

damn, that “Tiny Dancer”..<<<shakes fist>>>

Observing members: 0 Composing members: 0

32 Answers

elijah's avatar

Yes. Always.

mrswho's avatar

Yup. Far away friends. :(

TitsMcGhee's avatar

Parents, bestie at home, friends at home, friends gone on spring break, friends from years ago, spread across the country…. and an ex, even though I’m not supposed to.

futurelaker88's avatar

my gf…shes babysitting, and i see her everyday.

NaturalMineralWater's avatar

My wife and kids.. on the other side of the world.

scamp's avatar

My daughter and grandson are 1000 miles away…. :(

janbb's avatar

My son and daugter-in-law who are living in Paris right now.

Jude's avatar

I’m much like Tits on the last part.

SeventhSense's avatar

Yes all my money went bye bye..

richardhenry's avatar

Yeah a little.

Lothloriengaladriel's avatar

My ex and very much so.

Jeruba's avatar

The first anniversary of my mother’s death is a few days from now. So yes.

mangeons's avatar

augustlan. :(

babiturtle36's avatar

I miss my 8 month old nephew Dylan….. I could play with him for hours. His smile and laugh makes my heart melt.

Mr_M's avatar

Nope. No one.

cak's avatar

My Dad. March Madness started today, I could pick up the phone and talk with him about the game. :(

kevinhardy's avatar

all those women i flirted with and befreindned in laredo, tx

nebule's avatar

yes…the man I haven’t met yet

augustlan's avatar

@mangeons Awww, I miss you too. I’ll see you later today… yay! :)

Jack79's avatar

My daughter obviously.

Others too (friends I haven’t seen in a while, dead relatives etc), but my daughter is all that matters. When I had her I did not care about anything else.

But who are you missing jmah?

Jude's avatar

@Jack79 Like Tits, “an an ex, even though I’m not supposed to”.

Jack79's avatar

well why not try to get back together then? I know it’s complicated, but it’s obviously worth a shot, right?

Life is too short to be wasted on regrets.

TitsMcGhee's avatar

@augustlan: WAAAAAAAH I MISS DALOON. We were totally buds.

kevinhardy's avatar

myself, well parts of myself

nebule's avatar

um….Daloon

Jude's avatar

@Jack79 Nah. She’s already onto someone else.

mangeons's avatar

Daloon ;-;

tiffyandthewall's avatar

one of my best friends a few states away.
):

TitsMcGhee's avatar

Daloon is back!!!! Everyone can celebrate now!

nebule's avatar

the beer has been cracked open

bedboy's avatar

Sure. I miss the fun in life. ; )
Yeah, you know what i mean.

Answer this question

Login

or

Join

to answer.

This question is in the General Section. Responses must be helpful and on-topic.

Your answer will be saved while you login or join.

Have a question? Ask Fluther!

What do you know more about?
or
Knowledge Networking @ Fluther